Gram Zdrowia

Home Fundamentalne potrzeby Środowisko Poza domem Reklamy dla kobiet i mężczyzn

Reklamy dla kobiet i mężczyzn

Drukuj

Różnice między reklamami dla kobiet i mężczyzn. Kobiety permanentnie chorują i mają brudne dzieci, a mężczyźni muszą tylko ogolić się i napić piwa, bo zawsze są ok.

To tak żebyśmy zdawali sobie sprawę jak sprzedaje się nam towary. Nie od dziś znamy anegdoty o kobietach kupujących w supermarkecie, których scieżka tworzy istny węzeł gordyjski. nie oszukujmy się drogie Pani - lubimy kupować i z tego powodu jesteśmy bardziej atakowane reklamami niż mężczyźni, którym tak niewiele potrzeba do życia, bo zwykle zadawalają sie maszynką do golenia i piwem.

Jako portal propagujący zdrowe życie zwracamy uwagę, żeby nie sugerować się reklamami, tylko w jak największym stopniu skupiać sie na swoich rzeczywistych potrzebach i w jak największym stopni zaspakajać je we własnym zakresie, tak więc dla przykładu zamiast kupować małosolne ogórki powinniśmy kupić sobie garnek kamienny i samemu ukisić, tak żeby mieć pewność że ogórki które jemy były robione do jedzenie, a nie na sprzedaż.

Reklamy dla kobiet i mężczyzn
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Co wpływa najbardziej na zdrowie człowieka?
 

Ostatnio na forum

Brak postów do publikacji.

Komentarze

  • Suplementy cynku, przedawkowanie, prostata 3/4

    Hej, bardzo wolno ładuje się strona na mobilce

    Czytaj więcej...

     
  • Leczenie wodą utlenioną - Terapia nadtlenkiem wodoru

    Tylko woda destylowana bo mineraln zanieczyszczona !!!! tylko pehydrol rozcieńczony 1:10 bo woda z ...

    Czytaj więcej...

Pokrewne

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 139 gości 

Cytat

Coraz więcej dzieci w Polsce faszeruje się lekami,
a liczba zatruć medykamentami lawinowo rośnie.
Najgorsze jest to, że maluchy nie kupują zabójczych
środków same, lecz dostają je także od nadopiekuńczych
rodziców. (...) Z ostatniego raportu organizacji ESPAD
(The European School Survey on Alcohol and Other Drugs),
która bada stosowanie używek wśród młodzieży,
wynika, że do nadużywania leków przyznało się nie mal 20 proc.
polskich nastolatków. To ponad dwa razy więcej niż wynosi
europejska średnia.

Cytat z Dziennika Metro nr 1262 z dnia 5 luty 2008
Nastoletni lekomani
Marcelina Szumer
Anita Karwowska