Gram Zdrowia

Home Masters Uleszka Wie sollen wir essen JAK ZMIENIĆ SPOSÓB ŻYWIENIA

JAK ZMIENIĆ SPOSÓB ŻYWIENIA

Drucken
Es gibt keine Übersetzung gerade jetzt, aber wir können dies für Sie tun, wenn Sie möchten - schreiben Sie einfach ein Kommentar. Wir können auch bessere Übersetzung, wenn Google Übersetzer ist nicht genug für Sie.

Przejście na zdrowy tryb życia, który proponuje prof. Tombak wymaga trochę czasu, a przede wszystkim naszego nastawienia. Jeśli nie "dojrzejemy" do twardego postanowienia zmiany w dotychczasowym sposobie odżywiania, to wszelkie nasze wysiłki spalą na panewce. To jest jak z "rzucaniem" palenia. Jeśli my sami nie postanowimy skończyć z nałogiem, to nie pomogą żadne leki wspomagające, plasterki, akupunktura czy hipnozy. Bez silnego postanowienia wcześniej czy później wrócimy do starego nałogu. Świadomym tego jest i prof. Tombak, który pisze, że przejście na prawidłowy sposób odżywiania powinno odbywać się stopniowo. knockoff christian louboutin red crystal pumps cheap christian louboutin sneakers knockoff louboutin shoes with red soles

? Zaczynamy od soków warzywnych (dwa razy dziennie po szklance) nie zmieniając dotychczasowego sposobu odżywiania. Tak postępujemy przez pierwsze 1-1,5 miesiąca.
? Przez następne 1,5-2 miesięcy dodajemy do jadłospisu więcej sałatek i warzyw, tak by 30-40% danego pożywienia stanowiły surowe, gotowane lub duszone warzywa.
? Zmieniamy proporcje między surowym a gotowanym jedzeniem. Surowe - 60%, gotowane - 40%.
? Przy zestawianiu codziennego menu powinno się kierować prostą zasadą - jeść co rośnie na ziemi, pod ziemią, na drzewach oraz miód, jajka, produkty mleczno-kwaśne, pić herbaty z ziół i świeżo przygotowane soki z owoców i warzyw.
? Należy zmienić kolejność spożywanych artykułów - płyny spożywać 20 minut przed jedzeniem, owoce przed jedzeniem, pierwsze danie surówka, drugie danie - węglowodany (kasze, ziemniaki itp.) lub białka (mięso, ryby, groch, jaja itp.)
? Ograniczyć do minimum spożycie sztucznie hodowanych, rafinowanych i wędzonych produktów.

Kiedy poczujemy, że taki sposób odżywiania "wszedł nam w krew" wystarczy dalej przestrzegać zasad zdrowego odżywiania:

? Spożywajmy produkty wyhodowane w regionie, w którym mieszkamy.
? Spożywajmy warzywa, owoce, orzechy ściśle według sezonów ich dojrzewania.
? Każdy posiłek powinien zawierać surowe latem, a duszone lub kiszone warzywa zimą.
? Rezygnujmy ze spożywania pieczywa drożdżowego, jedzmy chleb pieczony z mąki gruboziarnistej.
? Przygotowujmy posiłki zgodnie z tabelą łączenia produktów.
? Dokładnie przeżuwajmy pokarm.
? Przyrządzajmy posiłki bezpośrednio przed jedzeniem i starajmy się je zjadać zaraz po przyrządzeniu.
? Nie odgrzewajmy wielokrotnie posiłków i nie jedzmy posiłkoów przygotowanych wczorajszego dnia.
? Zmniejszajmy spożywanie posiłków sztucznych, rafinowanych i wędzonych.
? Rezygnujmy w miarę możliwości z potraw gotowych i produktów konserwowanych.
? Zmniejszajmy spożywanie kawy i herbaty.
? Dodawajmy do potraw przyprawy (szczególnie zimą).
? W porze letniej i jesiennej róbmy dzień "truskawkowy", "czereśniowy", "jabłkowy" itp. nic więcej nie jedząc.
? Raz w tygodniu przeprowadzajmy "post" trwający 16-24 godzin, pijąc w tym czasie tylko przegotowaną wodę.
? Gdy pojawi się świeża marchew, buraki, jabłka pijmy świeżo przygotowane soki nawet do 1 litra dziennie.
? Walczmy z zaparciami - to główny wróg zdrowia i główna przyczyna starzenia się organizmu.
? Od poniedziałku do piątku odżywiajmy się skromnie.
? Natomiast w soboty i w niedzielę róbmy sobie święto i jedzmy wszystko, co chcemy, zgodnie z zasadą starożytnych lekarzy - nawet trucizna w małych ilościach może być lekarstwem.

JAK ZMIENIĆ SPOSÓB ŻYWIENIA
 

Kommentar schreiben


Menu główne

Losowy produkt

39,36 PLN

24,56 PLN


Ostatnio na forum

Keine Beiträge vorhanden

Komentarze

Pokrewne

Gościmy

Wir haben 112 Gäste online

Cytat

Es gibt keine Übersetzung gerade jetzt, aber wir können dies für Sie tun, wenn Sie möchten - schreiben Sie einfach ein Kommentar. Wir können auch bessere Übersetzung, wenn Google Übersetzer ist nicht genug für Sie.
Czy wiesz że...
Alkoholu, jest przyczyną 7,4% wszystkich problemów zdrowotnych i zgonów w UE. Oznacza to, że alkohol jest trzecią główną przyczyną zgonów, po tytoniu i wysokim ciśnieniu, wyprzedzając takie czynniki jak nadwaga, wysoki poziom cholesterolu i zażywanie innych szkodliwych substancji. .