Gram Zdrowia

Home
przedawkowanie

----- Biuletyn Medycyny Alternatywnej -----
----------------------------------------------------------------------

Magnez - (3/4)

Suplementy magnezu

Nie tak łatwo jest otrzymać dawkę odpowiadającą zalecanemu dziennemu spożyciu (RDA) magnezu, którego źródłem są tylko produkty spożywcze, a jeszcze trudniej jest spożyć w ten sposób 500 mg dziennie tego minerału. Jednak to najlepszy sposób, by otrzymywać magnez wraz z innymi wartościowymi witaminami i minerałami znajdującymi się w bogatych w ten minerał produktach spożywczych.

Duże dawki magnezu w suplementach - ponad 600 mg - mogą wywołać biegunkę. W suplementach magnez często jest łączony z innymi nie szkodliwymi substancjami, aby był bardziej stabilny. Na półkach z witaminami możesz znaleźć wiele różnych preparatów o takich nazwach, jak orotan magnezowy i glukonian magnezowy. Polecamy przyjmować magnez w postaci asparaginianu magnezu, glicynianu magnezowego lub cytrynianu magnezowego, ponieważ wchłaniają się one najlepiej. Mniej korzystny jest tlenek magnezu - może być źle tolerowany. Aby odnieść jak najwięcej korzyści, przyjmuj od 100 mg do 500 mg związków magnezu dziennie, ale nie przekraczaj dawki 500mg. Rozdziel suplementy magnezu na kilka równych porcji i przyjmuj je kilka razy w ciągu dnia, zawsze podczas posiłków. Jeśli podczas zażywanie suplementów pojawi się biegunka, zmniejsz dawkę.

Więcej…  

----- Biulet

yn Medycyny Alternatywnej -----
----------------------------------------------------------------------
Cynk (3/4)

Suplementy cynku

W aptece lub w sklepie ze zdrową żywnością na półkach z witaminami znajdziesz dużo suplementów cynku. Ty potrzebujesz go w takiej postaci, którą możesz łatwo przyswoić, dlatego polecamy przede wszystkim glukonian cynku, na drugim miejscu znajduje się octan cynku. Dobrymi źródłami są również picolinian cynku lub cytrynian cynku, jednak, o czym powiemy za chwilę, nie działają one w czasie przeziębienia. Siarczan cynku może wywołać zaburzenia żołądkowe, więc go nie używaj.
Większość dobrych suplementów wielowitaminowych zawiera dawki cynku pokrywające zalecane dzienne spożycie (DRA). Jeśli chcesz przyjąć go więcej, sięgnij po suplementy cynku. Zwykle mają one postać kapsułek zawierających 10, 30 lub 50mg. Suplementy cynku przyjmowane w dużych ilościach mogą hamować wchłanianie wapnia, miedzi i żelaza. Bardzo
ważne jest zachowanie równowagi między stężeniem cynku i miedzi.

Więcej…  
Powered by Tags for Joomla

Ostatnio na forum

Brak postów do publikacji.

Komentarze

  • Suplementy cynku, przedawkowanie, prostata 3/4

    Hej, bardzo wolno ładuje się strona na mobilce

    Czytaj więcej...

     
  • Leczenie wodą utlenioną - Terapia nadtlenkiem wodoru

    Tylko woda destylowana bo mineraln zanieczyszczona !!!! tylko pehydrol rozcieńczony 1:10 bo woda z ...

    Czytaj więcej...

Pokrewne

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 367 gości