Gram Zdrowia

Home
ćwiczenia

Prof. Tombak pisze - Przez całe życie "pracujemy" na stan własnego kręgosłupa. Jeśli zaniedbujemy go na codzień, musimy liczyc się z faktem, że nastąpi moment, kiedy ból przekroczy granicę naszej wytrzymałości. Wtedy znajdziemy czas, a nawet mnóstwo czasu na leczenie. Ponieważ nie wynaleziono dotychczas żadnego lekarstwa na kręgosłup (oprócz warsztatu chirurga), prof. Tombak zwraca szczególną uwagę na profilaktykę. Chcąc utrzymać nasz kręgosłup w kondycji zaleca przestrzeganie następujących praw:

    Więcej…  
    1. Spać tylko na twardym materacu i na twardej poduszce
    2. Codziennie wykonywać poniższy zestaw ćwiczeń fizycznych

    system-nishi-inzynieria-zdrowiaRYBKA

    Pozycja wyjściowa
    leżąc na plecach podłożyć dłonie pod kark na wysokości 4 i 5 kręgu szyjnego i całym ciężarem przylgnąć do podłogi. Nogi złączyć, palce nóg "podciągnąć" w stronę głowy. Wszystkie wypukłości (potylica, ramiona, łydki, miednica) wcisnąć w podłogę.
    Wykonanie
    w tej pozycji rozpocząć szybkie kołysanie z prawa na lewo i z lewa na prawo, na podobieństwo szybko płynącej rybki. Ćwiczenie należy wykonywać po 1 minucie rano i wieczorem.
    Co nam to daje
    ćwiczenie to, mimo swej prostoty, daje zadziwiające efekty w usuwaniu wad kregosłupa. Podczas wykonywania ćwiczenia kręgi wchodzą na swoje miejsce, osłabiając tym samym ucisk na przyciśnięte przez nie naczynia krwionośne i zakończenia nerwowe (co jest przyczyna wielu chorób).

    Autor: Katsuzo Nishi

    Więcej…  
    Powered by Tags for Joomla

    Losowy produkt

    19,90 PLN

    94,71 PLN


    Ostatnio na forum

    Brak postów do publikacji.

    Komentarze

    • Suplementy cynku, przedawkowanie, prostata 3/4

      Hej, bardzo wolno ładuje się strona na mobilce

      Czytaj więcej...

       
    • Leczenie wodą utlenioną - Terapia nadtlenkiem wodoru

      Tylko woda destylowana bo mineraln zanieczyszczona !!!! tylko pehydrol rozcieńczony 1:10 bo woda z ...

      Czytaj więcej...

    Pokrewne

    Gościmy

    Naszą witrynę przegląda teraz 417 gości 

    Cytat


    Osoby, które śpią 6 lub mniej godzin na dobę, mogą gorzej funkcjonować. Po kilkunastu zarwanych nocach (ok. 4 godzin snu) zachowujemy się, jakbyśmy nie spali trzy doby z kolei. Po 17 godzinach bez snu człowiek zachowuje się tak, jakby miał we krwi 0,5 promila alkoholu.
    Źródło: http://www.gynostemma.pl/pol-thebest.htm